sâmbătă, 7 iunie 2008

eu am psoriasis de 9 luni

nin...: buna seara
BUZZ!!!
BUZZ!!!
nin...: vreau sa imi spuneti si mie cate ceva despre deniplant
nin...: ?
nin...: daca nu va suparati
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna seara
nin...: eu am psoriasis de 9 luni
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: exista deniplant pentru asa ceva
nin...: si am urmat un tratament cu daivobet si am mai facut si niste raze ultraviolete
nin...: uvb si uva
giurgiu gheorghe: foarte rau
nin...: din ce cauza
nin...: ?
giurgiu gheorghe: citeste pe forum ce se intampla daca folosesti unguente
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
nin...: nu am gasit nimic in legatura cu unguente
nin...: dar pe scurt ce mi se intampla
nin...: ?
nin...: nu mai pot folosii deniplant
nin...: ?
giurgiu gheorghe: se generalizeaza pe tot corpul
giurgiu gheorghe: ba da se poate folosi oricand
nin...: eu am citit ca dvs ati avut psoriasis si ca ati scapat
nin...: ?
nin...: este adevarat
nin...: >?
giurgiu gheorghe: da
nin...: nu va suparati ca va intreb dar cam cat a durat tratamentul ?
giurgiu gheorghe: http://mediafctory.com/ggiurgiuebook-psoriazis.html
giurgiu gheorghe: 2,5 ani
nin...'s status is now "Idle". (6/7/2008 9:18 PM)

nin...: cat mar costa tratamentul pe luna cu deniplant?
giurgiu gheorghe: 150 lei noi
nin...: regim alimentar
nin...: ceva restrictii
giurgiu gheorghe: fara
giurgiu gheorghe: fara unguente
nin...: va multumesc frumos pt. informatii si cand ma hotarasc o sa va contactez
nin...: o seara placuta
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic