marți, 1 iulie 2008

citeam despre psoriazis si am vazut ca "Dupa 30 de zile daca nu esti multumit poti lua banii inapoi"

Show Recent Messages (F3)

b_@$Yx Basarab: Buna dimineata d-leGiurgiu
giurgiu gheorghe: buna dimineata
b_@$Yx Basarab: eri mai citeam despre psoriazis si am vazut ca "Dupa 30 de zile daca nu esti multumit poti lua banii inapoi"
b_@$Yx Basarab: este adevarat?
giurgiu gheorghe: da vii la bucuresti la birou si poti primi baniiinapoi
b_@$Yx Basarab: dar care e procedura se face un contract?
giurgiu gheorghe: nu pur si simplu vii si semnezi o hartie ca ai primit baniiinapoi
b_@$Yx Basarab: bine iata eu ca o persoana noua in acest tratament sa zicem ca am ceva dubii sau nustiu ce...
b_@$Yx Basarab: de ce nu oferiti ceaiul in prima luna gratis daca clientul nu e deacord
giurgiu gheorghe: a fost si acesta oferta acum cativa ani
b_@$Yx Basarab: iar daca este satisfacut a doua luna plateste nu 42 dar 84 eu
giurgiu gheorghe: acum este acesta
b_@$Yx Basarab: iata eu de exemplu as vrea sa incep tratamentul acum dar nu am ocazia fiindca trebuie sa merg la bucuresti dupa el
b_@$Yx Basarab: plus la aceasta trebuie sa plec la moscova pe o saptamina
b_@$Yx Basarab: cum as putea benificia de ceai sa zicem in 3-5 zile?
giurgiu gheorghe: sunt problemele tale care nu ma privesc
b_@$Yx Basarab:
giurgiu gheorghe: nu poti avea ceaiul in 5 zile la moldova
giurgiu gheorghe: vorbeste la ambasada din bucuresti sa vina cineva sa ti-l ia
b_@$Yx Basarab: asa o intrebare
giurgiu gheorghe: da
b_@$Yx Basarab: am gasit o persoana la bucuresti care ar pus==tea sami ea ceaiul
b_@$Yx Basarab: unde se poate apropia ea ca sal procure?
giurgiu gheorghe: foarte bine vine vineri la biroul deniuplant si ti-l ia
giurgiu gheorghe: sa ma caute la tel 0744827881
giurgiu gheorghe: sau 0212338973
giurgiu gheorghe: si ii spun
giurgiu gheorghe: in acest caz sa sti ca daca nu esti multumit trebuie sa vii personal la bucuresti sa-ti primesti banii inapoi
b_@$Yx Basarab: sper ca sa obtin rezultate dar nu sa fiu nemultumit
b_@$Yx Basarab:
giurgiu gheorghe: ok

Un comentariu:

Anonim spunea...

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I jibe consent to with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is quiet a suspect as you did in the downgrade publication of this beg www.google.com/ie?as_q=imodium dosage for adults ?
I noticed the phrase you have not used. Or you use the dreary methods of helping of the resource. I suffer with a week and do necheg

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic