joi, 10 iulie 2008

Am comandat de la Dvs. acum vreo saptamana,pt. prima data

> Buna ziua dl. Giurgiu,

Am comandat de la Dvs. acum vreo saptamana,pt. prima data, ceaiul pt.
psoriazis, pe care a inceput sa-l bea sotul meu de 2 zile. Asa cum reiese
din instructiunile de folosire ar trebui sa manance si lamaia taiata cu
coaja cu tot, DAR NU II PLACE SI NU VREA SA O MANANCE, drept pt. care va
intreb daca acest aspect va cauza vindecarii lui ulterioare (sa speram ca
asa va fi!!)In schimb am stors acea lamaie in ceai si l-a baut asa.

In al doilea rand, as vrea sa va intreb daca aveti cazuri in care dupa
acest tratament boala a recidivat mai mult decat era, respectiv sotului
meu ii este teama sa nu se "dezvolte" acele plagi, care acum sunt mai rau
pe fese, cu crusta mai groasa, dar mai putin pe spate, coate, cap. Adica
sa nu se extinda si acolo unde s-a cam vindecat intr-o oarecare masura...

Stiu ca sunteti ocupat, dar poate primesc un raspuns de la dvs. la
problemele de mai sus.

Va multumesc din suflet si va urez multa sanatate,

D........ S......
Ploiesti


Buna ziua

Problema lamaiei s-a discutat foarte mult pe forum . Intrati acolo si cititi. La unii a mers bine la altii nu . Noi am spus cum este recomandat . De aici in colo fiecare face cum crede si cumm doreste.
Exista posibilitatea extinderii leziunilor la intreruperea unguentelor si acest lucru nu este din cauza ceaiului.
Au fost pacienti care au mai avut recidive dupa 10 ani , au mai baut ceaiul 3-4 luni si nu mai au probleme
Fiecare raspunde in felul sau
De aceea inca o data intrati pe forum si cititi tot ce scrie acoloeventual puteti lua legatura cu cei care folosesc ceaiul de mai mult timp

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic