joi, 24 decembrie 2015

m-ar interesa acest ceai deniplant


ma numesc t... si m-ar interesa acest ceai deniplant pentru o prietena care are nevoie de acest trament
de unde as putea lua si eu acest ceai
sau soluti ??
va multumesc
07........
timisoara

Buna ziua,

Pentru a obtine plantele Deniplant va rog cititi aici
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Daca este pentru prietena, nu inteleg de ce nu m-a contactat ea.

E bine sa ma contacteze pentru a-i prezenta conditiile si daca este de acord poate folosi fara nici o problema acest produs.

Ceaiul il vom trimite pe numele ei pentru a beneficia de Garantia Deniplant.

Cu stima

Gheorghe  Giurgiu

domnul meu imi spuneti cat costa si daca il puteti trimite prietena mea este in danemarka cum poate ia sa il ia va multumesc astept raspuns o zi buna
va rog sa ma sunati 07.......

buna ziua nu aveti si distribuitori in timisoara  fac plata la Ei la distribuitor
va multumesc

Buna seara
Plantele pentru 30 de zile costa 200 lei

Din Danemarca ne trimite banii prin western union si can ii primim expediem plantele direct in Danemarca cu posta romana

Nu avem distribuitori in Timisoara

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

de unde am garantia ca ajung bani la Dumneavoastra si eu voi primi produsul?
va multumesc

Buna ziua
Banii se trimit prin posta si posta va garantează ca ajung unde trebuie.

Daca nu aveti incredere ca va trimitem produsul puteti veni la bucuresti si il cumpărați personal.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

buna ziua
su am sa va trimit bani prin posta cu confirmare de primire sa stiu ca i ati primit e binea asa?
si sa imi spuneti suma 200 de lei?
va multumesc
pacientu :  F.......A..........

Buna ziua
Da, puteti trimite cu confirmare de primire.

Plantele pentru 30 de zile costa 200 lei daca va trimitem plantele la Timisoara.
Daca doriti sa le trimitem in Danemarca direct ,se adauga 15 euro (67 lei) taxele postale

Dupa trimiterea banilor ne trimiteti un email cu adresa unde trimitem noi plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

ok osa va trimit si adresa cu adresa unde sa le trimiteti

Buna ziua.
Cum ati citit pe site-ul nostru la
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
banii trebuie sa ajunga la noi pana pe data de 10.11.15 Dupa aceasta data nu mai are cine sa-i ridice.
Trebuie sa aveti in vedere ca daca trimiteti banii cu mandat postal acestia ajung si dupa 4-5 zile.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic