marți, 8 decembrie 2015

Alopecie androgina

Buna ziua.
De cateva luni (sa tot fie vreo 4 luni) am observat ca parul imi cade mult mai mult ca de obicei. La un control dermatologic mi s-a spus ca am alopecie androgina si mi s-a recomandat Alopexy de concentratie 2 si sampon pentru regenerarea parului. Am oprit tratamentul cu alopexy dupa aproximativ 1 luna jumatate pentru ca aveam ameteli (este un efect secundar). Parul continua sa imi cada destul de mult si as dori sa-mi spuneti care ar fi o solutie naturista pentru acest fenomen si cam cat timp ar trebui sa urmez acest tratament naturist pentru a produce rezultate. Multumesc. (mentionez ca nu am probleme cu tiroida)

Buna seara,
Pentru a opri caderea parului exista o combinatie de plante cu care se prepara o tinctura si care se aplica pe pielea capului.
http://www.deniplant.ro/remedii_par.htm

In afara de acest remediu extern este bine sa se actioneze si intern, pentru a inlatura cauzele producerii acestei dereglari.

Pentru a va sugera cu ce anume se poate face acest lucru, este bine de stiut ce alte afectiuni aveti si ce medicamente folositi, eventual daca stresul poate fi una din cauze.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic