miercuri, 30 decembrie 2015

as dori sa cumpar ceaiul pt o luna sa vad daca da rezultate


Buna ziua,ma numesc ana ......si am citit foarte mult despre ceaiurile dvs.Eu am o peoblema la maini si la picioare :ma mananca rau in palme si talpi dupa care imi ies
cateva bule mici cu lichid si imi crapa mainile adica pielea se exfoliaza pana la carne .as dori sa cumpar ceaiul pt o luna sa vad daca  da rezultate am citit parerile altora si sper ca acest ceai sa m ajute.am avut tot felul de tratamente in ultimele 6 luni ,puva si nici un rezultat.Imi trec pentru 3zile si apar iar.astept un raspuns eu locuiesc in germania si cred ca nu e problema atata timp cat platesc.daca imi raspundeti azi si imi dati o adresa la care sa va trimit banii sau mai sigur pe western eu maine merg si va trimit banii.va multumesc

Buna seara

Pentru a primi plantele in germania, este necesar sa ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim va expediem plantele cu posta.
Plantele pentru 30 de zile costa acum 45 euro iar taxele postale 15 euro. Total 60 euro

Dupa ce trimiteti banii ne scrieti un email cu urmatoarele
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
Suma trimisa
Din ce tara
Codul din 10 cifre de  ridicare a banilor
Adresa de posta unde trebuie sa trimitem noi plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna,ma numesc ana .... si v-am scris duminica trecuta.Locuiesc intr-un orasel mic in Germania si aici este un singur Western union.am fost in fiecare zi si mi s-a spus " nu finctioneaza momentan".as avea o rugaminte daca doriti sa imi dati un nr de cont ca mi-ar fi mai simplu sa va transfer banii deoarece urmatorul western union este la 16 km.multumesc

Trimis de pe iPhone-ul meu
▶ Afișează textul citat
Buna ziua imi pare rau insa eu am cont doar in lei , in care nu se pot transfera euro.
Incercati cu Money Gram .
Cu stima
Gheorghe GIurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic