marți, 22 decembrie 2015

Instructiuni Deniplant

Buna seara !
Am primit pachetul , va multumesc.Am insa o intrebare , de fapt o nelamurire , dv in instructiunile de folosire spuneti ca '' plantele dintr-un pliculet se pun intr-un litru de apa etc '' Intrebarea mea este : se rupe pliculetul si se pun plantele iar la sfarsit strecuram ceaìul ? eu pana acum am pus pliculetul intreg si l-am scos cand am consumat ceaiul . Cum e bine de fapt ?
Scuze dar cum e corect ?
Multumesc !
Dupa 20 ale lunii va trimit bani ptr urmatoarea luna de tratament..
Numai bine sa va dea Dumnezeu.

Buna ziua,
Corect este ca sa se rupa pliculetul si sa se puna doar plantele din el.

Se poate pune si cu totul dar e  mai bine fara plic.

Banii trebuie sa ajunga la noi dupa 01. a le fiecarei luni. Atunci putem sa-i ridicam

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic