sâmbătă, 19 decembrie 2015

Deshidroza boala care o am la maini si picioare

buna ziua.
numele meu este mihaela m...... as dori sa va intreb daca ceaiul DENIPLANT trateaza doar psoriazisul .Eu am fost doagnosticata cu deshidroza boala care o am la maini si picioare. mai intai apar pete rosii ca arsurile apoi mancarimi intense apoi basici cu lichid In dermatolog nu mai am incredere am folosit mai multe unguente fara succes Sunteti ultima mea speranta .Multumesc anticipat

Buna ziua
Daca citi pe forumul nostru si pe blog, veti gasi ce au scris si persoane cu acest diagnostic, care au folosit ceaiul Deniplant .
Rezultate bune au fost cand s-a folosit in paralel si produsul polenoderm.

Unguentele incearca numai la suprafata sa rezolve pielea distrusa, insa nu rezolva problema in sine . In plus cortizonul din ele , pe termen lung fac un dezastru.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

▶ Afișează textul citat

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic