miercuri, 16 decembrie 2015

Deniplant pentru Insulele Baleare

Buna seara!
Numele meu este G........ A...........
Am trimis banii prin MoneyGram fiind echivalentul a 2 luni de ceai deniplant ( 45 euro x 2) + taxe postale 15 euro,total: 105 euro.
Adresa unde doresc sa primesc plantele este:

Calle Menendez Pidal ...............,
CP : 07820 , San Antonio de Portmany , Illes Balears
(Espana)

Codul MoneyGram este: 6,........5
Va multumesc anticipat.
Daca se poate trimite-ti-mi un mail de confirmare ca sa stiu ca este totul in regula.
O seara buna!

Buna ziua,
Am primit mesajul si vom incerca sa va punem astazi pachetul, dupa care va vom trimite nr expedierii pentru a-l urmari pe internet.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua
Coletul a plecat de la noi cu nr RN893094384RO
si poate fi urmarit pe internet
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Multumesc frumos, o zi buna!

Enviado desde mi móvil Huawei

-------- Mensaje original --------
Asunto: Re: Informatii colet deniplant Spania
De: Giurgiu Gheorghe

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic