vineri, 12 iulie 2013

Plantele deniplant pentru psoriazis pentru o luna(30 de pliculete )costa 35 euro

Buna seara, numele meu este F......... sint baiatul din Danemarca am vorbit cu dumneavoastra duminica.Vam trimis suma de 676 de ron sper ca nu e ceva gresit daca vam trimis lei si nu euro am inteles ca ceaiul deniplant pt o luna costa 150 ron.As dori pt 3 luni 450 ron si restul de bani pt la posta, dar am uitat sa va intreb cate grame are ceaiul pt o luna ca sa calculez si sa va dau suma exacta pt ceai si pt posta, e greseala mea dar insa daca nu e suficient pt 3 luni dati pt 2 luni si o sa ma iau dupa cel termin. Astept insa un raspuns de la dumneavoastra sami spuneti cat imi puteti trimite de banii astia si cand. Eu o sa va dau adresa de aici Tara Danemarca, ...................., ............ si scrieti exact cum vam spus eu.Daca sunteti disponibil va pot suna dupa ora 4 pt ca de abea atunci ies de la munca si putem vorbi mai bine la telefon daca doriti. Codul pt bani este 33........... insa prenumele dumneavoastra este Giurgiu si numele de famile este Gheorghe sau invers.Daca nui puteti lua lasatimi mesaj si ma voi duce sa schimb , la revedere.  Buna ziua
Numele meu este GIURGIU
Prenumele GHEORGHE
S-ar putea sa am probleme la ridicat ca acolo cere buletinul.
Eu voi merge la banca pe data de 17 

Daca ridic banii atunci pe 18 va pleca pachetul de la noi cu posta romana.


Plantele deniplant pentru psoriazis  pentru o luna(30 de pliculete )costa 35 euro
Taxele postale 15 euro pentru un pachet pana la 4 cutii
Deci trebuia sa trimiti 120 de euro. sau echivalent in lei(RON)

Eu v-am spus si va repet ca era bine sa luati la inceput plante pentru 30 de zile si daca era ok, luati pe cate luni doreati

Daca ati hotarat sa va trimit pe 3 luni voi face asa

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

 Daca nui puteti lua spunetimi si ma voi duce si voi corecta dar mai intai incercati.De abea astept sa incep tratamentul cu ceaiul dumneavoastra si am incredere in mine ca ma voi vindeca trebuie sa sper nu am nimik de pierdut.La revedere.

 Va multumesc frumos, eu orcum ma voi duce marti pe 15 si voi schimba numele deci nu o sa fie nici o problema la ridicarea banilor.Da trimiteti pt 3 luni si daca tratamentul functioneaza o sa mai cumpar. 1 milion in plus nu mai conteaza acm cel mai important e sa ma fac eu bine mam saturat de aceaasta boala si cu ajutorul dumneavoastra sper si am incredere in mine ca ma voi vindeca.Va multumesc din toata inima ca ma ajutati. O zi buna la revedere.

 

 .Am fost astazi la wester winion si era inchis, ma voi duce si maine si poimaine daca nu o sa va las mesaj aici exact cand am fost si am schimbat greseala , daca nui puteti lua maine.sper ca nu va deranjez .O sa va trimit email cand voi schimba acuma depine cand deschid si ei.

 Buna seara
Am ridicat banii astazi si maine va pleca pachetul de la noi cu posta romana .
V-am trimis pentru 4 luni(120 pliculete de banii respectivi
Dupa ce cititi prospectul cu modalitatea de preparare si administrare daca aveti nelamuriri sa-mi spuneti.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

 

">Multumesc frumos , am o rugaminte le dumneavoastra puteti sa nu scrieti pe pachet numele boalei  pt ca aici unde primesc pachetul sunt numai romani si nimeni nu stie ce am.Majoritatea oamenilor se feresc pun multe intrebari te arata cu degetul oamenii sunt rai in ziua de azi.Va multumesc din toata inima, la revedere.
Buna seara
Pachetul a plecat de la noi cu posta romana recomandat prioritar paravion.
Mi s-a spus ca abia joia viitoare va pleca de la posta din romania pentru ca pana atunci sunt zile libere de sarbatori.
Pe pachet nu scrie nimic de cat adresa ta si a mea
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


către mine
">Buna ziua, am primit astazi pachetul si de maine voi incepe tratamentul, va multumesc mult si dupa o luna, doua de zile depinde de organism  va voi spune daca functioneaza sau nu ceaiul pt mine la revedere.
Buna seara
Va multumesc ca m-ati anuntat ca a ajuns pachetul
Va doresc numai bine si sa dea Dumnezeu sa fie totul bine
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic