joi, 11 iulie 2013

as dori sa incerc ceaiul deniplant pentru psoriazis

.D. Gheorghe buna ziua, sunt de la chisinau si as dori sa incerc ceaiul deniplant pentru psoriazis. am si eu aceasta boala dar e la inceput am o pata pe spate si la cotul sting. am un prieten care vine des la bucuresti pot sal rog sa intre sa procure acest ceai?
va multumesc. astept raspunsul.

Buna ziua
Eu sunt la birou in bucuresti o data la 4 saptamani
In luna februarie sunt pe data de 01.02.13 intre orele 12-16
in luna martie pe data de 01.03.13 intre orele 12-16
Daca prietenul vine atunci poate cumpara plantele
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


 prietenul meu se intoarce pe data de 01.02.2013 numai trebuie sa precizez la ce ora. il voi ruga sa treaca pe la biroul Dmv.
imi lasati varog adresa si numarul Dmv. de mobil.
multumesc!

 Buna ziua
Bucuresti, Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et.3 ap 142 interfon 142
intre orele 12-16
tel :0744827881
 --
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



D. Gheorghe Cumatrul meu se va afla in bucuresti in raionul centru duminica pe la masa are un concert, Dumnevoastra veti putea merge in centru unde se va afla el la hotel. El e fara automobil va fi cu grupa si nu prea cunoaste bine Bucurestiul.
va multumesc.

Buna ziua
Eu nu stau in Bucuresti
Eu vin in Bucuresti din provincie pentru a distribui plantele Deniplant in acea zi intre acele ore.. Dupa aceea eu plec din Bucuresti din nou.
Ca sa vin special din nou la Bucuresti duminica pe mine ma costa drumul 300 lei .
Daca suportati si aceasta cheltuiala pot veni special.

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



Am inteles. acus mai vorbesc cu un prieten daca se va puea rupe de la serviciu pe mine sa intre la Dumneavoastra dupa ora12:00,
Am vrut sa mai intreb au mai fost persoane de la Chisinau care au comandat!
sincer eu nu am fost la medic sami spuna ca e psoriaz dar un medic cosmetolog mea spus ca e psoriaz.
si de aceia nu as dori sa se agraveze.Dumneavoastra ce spuneti?
va multumesc.

 Buna ziua
Da au mai fost de la chisinau care au venit sa ia
Pentru a nu se agrava important este sa nu dati cu unguente cu cortizon
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro




nu am uns cu nimic inca.
am mincarimi si ait dar nu prea pun mina sa scarpin. dar as vrea sa fac ceva sa nu astept cind va fi mai grav si sa caut solutie.
multumesc.

Puteti incerca Deniplant si vedeti cum va merge pentru ca e fara unguente fara alte medicamente si fara regim alimentar.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro





Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic