joi, 4 iulie 2013

Am un psoriazis al fetei

Stimate domnule Giurgiu,

Am un psoriazis al fetei (desi multi medici ar declara ca nu exista asa ceva pt ca in cartile de medicina scrie ca psoriazisul respecta fata), cu leziuni tipice de psoriazis. Boala s-a declansat initial pe intreg corpul, in studentie, pe fondul noptilor nedormite din sesiunile de examen, iar ulterior s-a agravat puternic cand primul meu sot s-a imbolnavit (apoi a decedat), eu fiind relativ tanara pe atunci (29 de ani) si avand un copil de 4 luni. Stresul a fost imens aproape 4 ani si psoriazisul s-a manifestat plenar. De atunci am incercat tot ce mi-a stat la indemana, ungvente cu cortizonice care pe termen lung s-au dovedit a fi un dezastru, un regim vegetarian timp de 13 ani (pe care l-am abandonat in urma cu 2 ani), raze UV, suplimente alimentare, etc. Nu sunt mare consumatoare de carne nici acum, niciodata nu am fost, dar am observat ca preparatele din carne de porc imi agravau imediat boala. Regimul alimentar vegetarian cred ca a avut un efect benefic, inclusiv razele UV si mai ales autosugestia practicata sistematic, somnul (de care ani de zile am fost privata din cauza vietii solicitante pe care am fost nevoita sa o traiesc). In momentul de fata pot sa spun ca sunt foarte multumita datorita faptului ca mi-au disparut leziunile de pe corp in totalitate, exceptand regiunea coatelor unde persista cateva mici leziuni care nu ma deranjeaza.

Ceea ce ma deranjeaza si de care inca nu am reusit sa scap sunt leziunile de pe fata. In conditiile date am decis sa incerc cura cu ceaiul Deniplant pe care il preparati. Apreciez foarte mult faptul ca din suferinta dvs ati invatat si va preocupa sanatatea semenilor dvs, acordandu-le ajutorul nesperat. Posibil sa fie de folos, ramane de vazut in cazul meu, pt ca se stie ca nu exista boli exista bolnavi, in sensul in care fiecare bolnav este unic, dar totusi niste principii generale se aplica in cazul tuturor. Abordarea tratamentului cauzelor, nu a efectelor bolii este cea corecta. Desi exista inca multe necunoscute in ceea ce priveste modul de actiune al plantelor, observatia empirica a efectelor benefice a lor a stat la baza descoperirii primelor medicamente. Si cand acestea nu sunt cele mai potrivite din variate motive, ne intoarcem la mama natura care uneori poate fi singura salvatoare. Va doresc mult succes mai departe in studiul efectelor acestor minunate plante pe care ni le-a lasat Dumnezeu la indemana, dar pe care numai putini oameni le mai deslusesc tainele in zilele noastre.

Locuiesc in Cluj-Napoca, str ....... si as dori sa-mi spuneti care sunt conditiile de livrare, posta romana sau curier rapid (as prefera o firma de curierat rapid) si in cate zile imi puteti livra ceaiul. Pretul afisat pe internet este de 150 lei/cutia de 30 plicuri, va rog sa-mi confirmati.

Va multumesc foarte mult si astept un raspuns din partea dvs.

Cu stima,

C..........

   Buna ziua

In acest moment plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti de la biroul nostru
Eu sunt la birou pe data de 19.07.13 intre orele 12-16

Alte informatii puteti primi  la 0744827881
-
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu

www.deniplant.ro


Multumesc frumos, dar in acest caz am o reala problema pt ca nu are cine sa le ridice de la dvs, eu locuiesc in Cluj.
 
Daca trimiteti prin curier rapid, se deplaseaza la dvs agentul de la curierat responsabil de zona, nu trebuie sa aveti om angajat pt aceasta sarcina. Plata transportului coletului o suport eu la destinatie, la fel cum platesc si pretul ceaiului ramburs, daca sunteti de acord. Eu am cumparat astfel masina de spalat vase, masina de spala rufe, metoda functioneaza.
 
Cu stima,
 
C......... S.... 

 
Buna ziua
Eu vin la birou in Bucuresti o data la 4 saptamani sa distribui aceste plante.
Daca acel curier vine cu banii eu ii pot da plantele .
Nu se poate cu ramburs pentru ca nu are unde sa vina curierul sa-mi aduca banii.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



Am inteles, ma gandesc la o varianta, daca gasesc va scriu din nou.

Va multumesc foarte mult pt raspuns.

Cu stima,

C....... S....

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic