luni, 29 iulie 2013

Am citit despre dumneavoastra ca v-ati vindecat de psoriazis

Buna seara,

Am citit despre dumneavoastra ca v-ati vindecat de psoriazis. Prietenul meu a fost diagnosticat acum aproximativ 6 luni cu pitiriazis simplex pe pielea capului.
Este o "boala" extrem de neplacuta. Poate folosi si el ceaiurile Deniplant? Mentionez ca a incercat diverse creme la diverse preturi care de care mai piperate,si rezultatele nu prea s-au observat asa tare.
Va rugam sa ne raspundeti cat de repede puteti! Va mulltumim pentru timpul acordat!

O seara cat mai placuta!
 
 
 Buna ziua
Da, poate folosi plantele Deniplant.

Au mai fost si alti bolnavi care au avut aceasta afectiune si si-au rezolvat-o cu Deniplant.
Depinde de organism cum va raspunde, pentru ca plantele actioneaza exclusiv asupra cauzelor interne care produc boala, fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar.

Dupa prima luna de folosire daca nu e multumit, are posibilitatea sa vina la birou cu buletinul si chitanta si va primi banii inapoi.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
către mine
Va multumesc foarte mult pentru raspuns.
O zi buna!
 
 
Buna ziua,

Am vazut pe internet ca oferiti si consultatii. Unde ma pot adresa pentru o programare? Si cam cat costa o programare?
Va multumesc pentru promptitudine! O zi minunata!
 
 
 Buna ziua
Eu nu sunt medic si deci nu pot acorda consultatii.
Putem sta de vorba despre plante si cum m-am vindecat eu de psoriazis.
Plantele pentru 30 de zile costa 150 lei
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
 
Am inteles. Va multumim foarte mult pentru raspuns. Prietenul meu va achizitiona cat mai repede ceaiurile Deniplant si sa speram ca se va face bine,pentru ca fara speranta cred ca nu exista reusita. Mai am o intrebare: el fumeaza de la 14 ani,acum are 26 de ani. Credeti ca ar fi o cauza si tutunul? In familia lui nu a existat niciun caz asemanator,nimeni nu a suferit nici de pitiriazis,nici de psoriazis. 
El lucreaza intr-un restaurant ca ospatar, nopti pierdute,oboseala ,stres si ma gandesc ca asta e suficient pentru a se declansa ceva in organismul sau.
De astfel,el a fost la medicul dermatolog acum 6 luni, si domnul doctor a zis ca este o glanda care s-a declansat pe baza de stres,si de aceea ar fi aparut acest pitiriazis.
Va multumesc foarte mult pentru rabdarea dumneavoastra de a ne raspunde la mail uri. Va doresc multa sanatate,ca-i mai buna decat toate.
 
O zi cat mai placuta si inca o data va multumesc!
 
 Buna ziua
Eu sunt la birou pe data de 16.08.13 intre orele 12-16
Adresa biroului este
Sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142,sector 2

Da este posibil de la stres si surmenaj sa se fi declansat aceasta afectiune.
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic