sâmbătă, 20 iulie 2013

As vrea sa cumpar inca 5 pachete a cite 30 de pliculete de ceai Deniplant Psoriazis,

Domnul Giurgiu,

As vrea sa cumpar inca 5 pachete a cite 30 de pliculete de ceai Deniplant
Psoriazis, deci doza pentru cinci luni.

 As dori sa stiu daca, trimitindu-va banii pentru ceai si costul  postei
prin MoneyGram a-ti putea sa puneti pachetul la posta sa il  trimiteti la
Oradea la urmatoarea adresa:.........


 Daca ma puteti ajuta in felul acesta,va rog sa ma lasati sa stiu care  este
suma totala care sa o trimit.

 Va multumesc mult.



către Maria
Buna ziua
Plantele pentru 5 luni costa 175 euro +15 euro taxele postale
total 190 euro
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


 Domnul Giurgiu,

Am transferat suma de $190 la moneygram si se pot ridica  deja.


Informatiile sint urmatoarele:


Service Option:         Pick up at Agent US DOLLAR Payout
Reference Number:               33914856        (Used by MoneyGram for
tracking)
Date/Time:      08:54 AM CST
Sender's Name:          Maria ......
Transfer Amount:                190.00 USD
Consumer Fee:           15.00 USD
Total Paid:             205.00 USD
Receiver's Name :       GHEORGHE GIURGIU
Intended Destination Country :  ROMANIA
Receive Amount* :       190.00 USD


Va rog sa trimiteti pachetul cit mai repede la adresa:

......
>  Oradea- 3700
>  Judetul Bihor
>  Romania

Va rog sa imi confirmati cind pachetul a fost trimis.

Va multumesc.

 Domnul Giurgiu,

Va rog mult, mult de tot daca e posibil sa ajuga pachetul in Oradea pina
Vineri,  cel tirziu.

Am pe cineva care vine aici in USA si poate sa imi aduca pachetul.

Va multumesc pentru ajutor si intelegere.

Maria

 Buna ziua
In mail-ul anterior v-am spus ca plantele pentru 5 luni costa 190 euro
nu 190 $ USD

Dupa ce ridicam banii abia a doua zi putem trimite plantele cu posta
romana si pachetul poate ajunge in 2-3 zile la oradea

--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


către mine
Va rog sa-mi dati suma in USD si transfer diferenta.


 Va rog mult sa puneti pachetul la posta astazi  ca sa ajunga pe vineri in
Oradea. Am sa transfer diferenta de bani  imediat cind imi dati suma totala
in USD.

Va multumesc anticipat pentru ajutor.
către mine
Am transferat suma de $60 , confirmarea este:

Service Option:         Pick up at Agent US DOLLAR Payout
Reference Number:               76333224        (Used by MoneyGram for
tracking)
Date/Time:      01:05 AM CST
Sender's Name:          Maria
Transfer Amount:                60.00 USD
Consumer Fee:           15.00 USD
Total Paid:             75.00 USD
Receiver's Name :       GHEORGHE GIURGIU
Intended Destination Country :  ROMANIA
Receive Amount* :       60.00 USD


către Maria
Buna ziua
Pachetul a fost trimis astazi
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro



 
 
Va multumesc mult.

Maria
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic