vineri, 19 iulie 2013

Am 48 de ani si am psorizis de vreo 3 ani -

Stimate Domnule Giurgiu,
Am 48 de ani si am psorizis de vreo 3 ani - deocamdata la nivelul
palmelor, dar recent mi-a aparut o pata si la cot. As  vrea sa incerc
ceaiul Deniplant pentru 1 luna. 
Cum trimiteti ceaiul? Folositi Posta Romana sau o firma de curierat?
Cum si cand se face plata?
Va multumesc,
Ana......

 Buna ziua ,
Plantele se pot obtine astazi 19.07.13 de la Bucuresti  intre orele 12-16 

Eu vin la birou pentru aceasta activitate o data la 4 saptamani .
 

Pentru cei din provincie axista posibilitatea sa ne trimita banii in saptamana cand vin eu la bucuresti si apoi trimitem plantele prin posta. Plantele pentru 30 de zile costa 150 Ron +15 ron taxele postale.

 
--
Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic