sâmbătă, 23 iunie 2012

Sint o persoana interesata de ceaiul dumneavoastra deniplant psoriazis

Buna seara.Sint o persoana interesata de ceaiul dumneavoastra deniplant psoriazis si as dori tare mult sa il pot comanda.Dar marea mea problema este ca nu locuiesc in Romania si nici nu am pe cine sa rog sa mi-l procure.Am icercat si pe blogul si pe forumul d-voastra sa il comand dar nu an gasit nicaieri aceasta posibilitate.Puteti sa imi spune-ti cum as putea intra in posesia acestui ceai?Eu va multumesc anticipat si astept raspunsul d-voastra.La revedere. ........................................................................................................Buna ziua Ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim expediem plantele la adresa dumneavoastra.cu posta romana. Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +taxele postale 15 euro adresa unde expediati bani este Giurgiu Gheorghe Oras Voluntari jud Ilfov Romania tel 0744827881 dupa expedierea banilor ne trimiteti un email cu urmatoarele date cine a expediat banii din ce tara suma trimisa codul de ridicare a banilor adresa unde sa trimitem noi plantele Cu stima Gheorghe Giurgiu .........................

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic