marți, 12 iunie 2012

Organismul a raspuns pozitiv la deniplant

Buna seara 14 04 2011 Sunt Elena D din Spania si vreau in primul rand sa va multumesc foarte mult pt acest ceai . I-am dat fetitei mele o jumatate de luna si pot sa va spun ca sunt multumita atat eu ca mama ,cat si ea. Nu a mai folosit nici un unguent decat acest ceai si cred ca ,cu siguranta ii va face bine. As dori o comanda dar de data asta pt doua luni , tot asa daca se poate prin posta .Eu o sa pun banii prin Western union si va rog frumos daca se poate sa imi puneti coletul pana la sfrsitul lunii ca sa nu intrerupa acest ceai.Eu va multumesc inca o data si va deoresc sanatate maxima si astept raspuns. ................................................................................................. Buna ziua Daca dupa doua saptamani se vad deja rezultate pozitive, inseamna ca organismul a raspuns pozitiv Dupa ce trimiteti banii imi scrieti intr-un email datele si va vom trimite plantele Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic