miercuri, 6 iunie 2012

apar pe piele pete rosii si care sint si inflamate

Nume: mo..... l...a Adresa Email: l........n@yahoo.com Subiect: Mesaj: as dori sa stiu daca ma puteti ajuta . De la inceputul lunii august imi apar pe piele pete rosii si care sint si inflamate .Imi apar pe tot corpul , dar nu deoadata , intr-o zi pe picioare , apoi pe maini , pe fata , etc. cind imi apar petele am o senzatie de mincarime, De regula imi apar spre seara , noaptea cel mai tare , iar dimineata dupa ce ma trezesc dupa vreo 2 ore ,dispar . am facut analize din singe si mi-au iesit bune , inclusiv cele legate de ficat. am descoperit ca am helycobacter la stomac . am inceput sa iau antibiotice si mi-au disparut petele , dar numai pentru o zi . nu stiu ce sa fac. daca puteti va rog sa ma ajutati .............................................................................................................. Buna seara Eu nu sunt medic sa va pot recomanda un tratament pentru simtomele pe care le aveti Eu cultiv si vand plante medicinale, respectiv plantele pentru ceaiul Deniplant Daca doriti sa cumparati acest ceai puteti veni pe data de 22.06.12 la biroul din Bucuresti . Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic