sâmbătă, 16 iunie 2012

As dori sá cumpár de la Deniplant ceai pentru psoriasis.

Stimate Domnu Giurgiu Gheorghe! As dori sá cumpár de la Deniplant ceai pentru psoriasis. Vá rog , sá-mi trimiteti informatiile necesare.(Asa cum am vorbit la telefon) Am mai folosit acest ceai cu buna eficienta.Mi-a recomandat Dr. Suzana Pretorian. Vá multumesc! ,,./........................................................................................... Buna seara Pentru a obtine plantele deniplant in Ungaria,ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim expediem plantele cu posta romana. Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale Adresa mea este GIURGIU GHEORGHE Loc VOLUNTARI Jud ILFOV ROMANIA tel 0744827881 Dupa ce puneti banii ne trimiteti un email cu urmatoarele date: numele si prenumele persoanei care a trimis banii suma trimisa din ce tara codul de expediere a banilor Adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic