sâmbătă, 16 iunie 2012

pentru a ridica ceaiurile deniplant -psoriazis pe 4 luni

Buna ziua! Am programare pentru a ridica ceaiurile deniplant -psoriazis pe 4 luni in data de 22.06.12 Imi cer scuze ca va rapesc din timp dar am o problema:D.na care imi ridica ceaiurile nu poate merge decat in 28 .a.c.oricum e tirziu si pentru mine ca mi se termina ceaiurile si ramin cca 5 zile fara tratament.Nu as putea face virament de 600 lei(sau cu madat postal,daca imi dati toate datele) si sa comad sa imi ridice Fan courier de la adresa dvs.direct coletul,evident intre orele 12,00-16,00 asa cum m-ati programat?daca se poate v-as ruga sa imi indicati exact adresa de la care se poate ridica punga cu ceaiuri,pt.ca platesc eu serviciul celor de la Fan courier,si inainte de a se prezenta ei,va scanez dovada platii (daca virez in contul dvs.)sau va faxez dovada platii la numarul indicat de catre dvs.ca sa le puteti inmana ceaiurile.Va rog mult sa imi precizati cum se poate rezolva aceasta problema(in orice caz nu renunt la ceaiuri).Cu multumiri.L.................................................................................. Buna ziua Cei de la fan curier vin cu un plic cu banii si primesc de la mine ceaiurile pe care vi le aduc la adresa care o indicati in plic. Biroul este in BUCURESTI, Sos PANTELIMON nr 258, bl 47 sc c et 3 ap 142 sector 2 Vineri 22.06.12intre orele 12-16 Alta varianta nu avem Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic