miercuri, 6 iunie 2012

am fost convinsa sa cumpar ceaiul Deniplant pentru psoriazis.

Buna ziua, Am intrat si am citit cateva detalii pe site-ul dumneavoastra si am fost convinsa sa cumpar ceaiul Deniplant pentru psoriazis. Ma intereseaza cum si cand pot intra in posesia ceaiului, mentionez ca este prima data cand comand si as vrea sa-l folosesc pentru problema mea la nivelul scalpului. Mi s-a spus ca este o dermatita seboreica. Multumesc anticipat in asteptarea unui raspuns. O zi placuta. ............................................................................................. Buna seara, Plantele Deniplant se pot obtine numai de la bucuresti de la biroul nostru pe data de 22.06.12 intre orele 14-16. Pentru detalii si programari puteti suna la 0744827881 Cu stima gheorghe giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic