vineri, 19 martie 2010

Sufar de Psoriazis vulgar de 20 de ani.

Buna ziua. Ma numesc D... A.... sunt din Oradea.
Am tot citit despre acest ,,LEAC" , pe care dumneavoastra la-ti incercat si a functionat suta la suta.
Sufar de Psoriazis vulgar de 20 de ani. Am doi copii .Am incercat foarte multe tratamente alopate dar si naturiste. A disparut si iar a aparut, si asta intotdeauna la timp scurt (maxim doua luni).
Am facut ceai dupa Cartea Maria Treben. Am tinut o cura de 6 luni . Dupa aceasta cura m-am ingrasat 25 kg.
Asta a fost in anul 1998. De atunci nu mai pot sa slabesc .Am 36 de ani . Ma mentin la 100 kg si inaltime de 1,81 cm.
Mentionez ca am facut sport de performanta unde nu se punea problema sa nu poti slabi (box ). Ei bine eu nu mai pot . Am ajuns la 98 kg si atat. Am citit ca psoriazisul nu ar fi atat de accentuat daca ar disparea obezitatea . Unde gasesc acest ceai DENIPLANT?
Pot sa-l consum in paralel cu al tratament naturist?
Nu va mai retin atentia , si va multumesc pentru ea.
Daca puteti sa-mi raspunde-ti v-as fi recunoscator.
Multa sanatate.

Buna ziua
Pentru a obtine ceaiul deniplant va rog cititi aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic