luni, 1 martie 2010

sotia mea sufera de psoriazis

Am onoarea sa ma adresez dumneavoastra,bineinteles numai cu acordul pe care sper sa
mil oferiti,in a va ruga sa imi oferiti asistenta,sotiei mele,care sufera de
renumita boala Psoriazis,boala care a survenit in urma cu ceva vreme.Am reusit sa va
gasesc prin intermediul internetului,numele meu este Adi 41 ani numele sotiei este
Anisoara 36 ani.Am incercat sa ma inregistrez pe forumul dumneavoastra,dar fara
reusita.Suntem din jud VILCEA,orasi Horezu.Doresc sa imi permiteti sa va sun,dar
numai cu acordul dumneavoastra,nr meu de telefon este 074......,va rog anticipat sa
nu ne uitati.Respectele mele in tot ceeace faceti,si felicitari.Va rog sa imi dati
accept sa ma inregistrez pe forumul dumneavoastra,ID pe care doresc sa il folosesc
este ......

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic