marți, 2 martie 2010

consum ceaiul Deniplant de o luna de zile

Show Recent Messages (F3)

Olariu Cristina Maria: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Olariu Cristina Maria: consum ceaiul Deniplant de o luna de zile
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: a dat rezultate bune
Olariu Cristina Maria: organismul a reactionat in sens pozitiv
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
Olariu Cristina Maria: exact
Olariu Cristina Maria: saptamana trecuta am facut o noua comanda ptr ceai deoarece mi s-a terminat ceaiul
Olariu Cristina Maria: abia saptamana asta mi-ati spus la telefon ca va ajunge coletul
Olariu Cristina Maria: pe joi
giurgiu gheorghe: ieri 01.03.10 a plecat coletul de la noi
Olariu Cristina Maria: are importanta daca pana joi nu consum ceaiul respectiv?
Olariu Cristina Maria: ptr ca am ramas fara
giurgiu gheorghe: nu
Olariu Cristina Maria: ...
Olariu Cristina Maria: va intreb lucrul asta ptr ca am observat ca au inceput sa imi apara iar pete rosii in locul celor care erau albe
giurgiu gheorghe: eu nu stiu cum reactioneaza fiecare organism in parte
giurgiu gheorghe: mergeti la medic si discutati cu el pe probleme medicale
giurgiu gheorghe: el va va spune daca e bine sau nu
Olariu Cristina Maria: de Vineri mi s-a terminat ceaiul
giurgiu gheorghe: si eu ce sa fac
Olariu Cristina Maria: au trecut vreo 4 zile
giurgiu gheorghe: e posibil
Olariu Cristina Maria: dar Ceaiul Deniplant am inceput sa-l consum de acum o luna doar...
Olariu Cristina Maria: probabil ca e nevoie de mai mult timp in care sa consaum ceaiul respectiv?
giurgiu gheorghe: eu am baut ceaiul 2,5 ani
giurgiu gheorghe: sunt pacienti care au depasit si acest termen
Olariu Cristina Maria: la mine petele respective sunt mai mult in zona spatelui...
Olariu Cristina Maria: la dumneavoastra erau pe abdomen
giurgiu gheorghe: cum v-am spus degeaba imi spuneti mie
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
Olariu Cristina Maria: daca as fi avut nevoie de medici as fi apelat la ei
giurgiu gheorghe: vad ca aveti nevoie sa va urmareasca evolutia
Olariu Cristina Maria: medicii de la noi din tara sunt destul de prost pregatiti
giurgiu gheorghe: bine . nu vreau sa intru in astfel de discutii
Olariu Cristina Maria: am dost la un dermatolog cu multa experienta in spate si mi-ar fi dat antibiotice la greu ptr ceea ce am eu
Olariu Cristina Maria: ...
Olariu Cristina Maria: deci va dati seama....
Olariu Cristina Maria: si antibioticele fac mai mult rau
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: v-am spus ceaiul a plecat de la noi
giurgiu gheorghe: daca mai doriti sa cumparati stiti cum sa ne contactati
giurgiu gheorghe: eu nu pot sa discut de medici si de tratamentele recomandate de ei
giurgiu gheorghe: nu am aceasta calitate
Olariu Cristina Maria: ceaiul cand ar trebui sa ajunga in sibiu daca a plecat ieri de la Dumneavoastra?
giurgiu gheorghe: intrebati la posta
Olariu Cristina Maria: vroiam sa va mai intreb ceva in legatura cu ceaiul Deniplant
Olariu Cristina Maria: ...
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: dupa fierberea ceaiului e recomandat sa pun pliculetul de ceai pe petele acelea?
giurgiu gheorghe: se poate pune
giurgiu gheorghe: eu nu l-am pus
giurgiu gheorghe: am spus acest lucru pentru ca unii pacienti au spus ca lea- facut bine
Olariu Cristina Maria: are vreun efect asupra petelor in conditiile acestea?>
giurgiu gheorghe: cititi pe forum
giurgiu gheorghe: nu stiu
Olariu Cristina Maria: e bine sa consum ceva vitamine imunizante impreuna cu ceaiul deniplant?
giurgiu gheorghe: intrebati medicul
Olariu Cristina Maria: ok
Olariu Cristina Maria is typing...
Olariu Cristina Maria: multumesc ptr informatii
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic