luni, 29 martie 2010

as dorii si eu o adresa de unde pot face comanda la ceaiul deniplant pentru psoriazis

tarpan iorgu: buna seara
giurgiu gheorghe: BUNA SEARA
tarpan iorgu: as dorii si eu o adresa de unde pot face comanda la ceaiul deniplant
tarpan iorgu: pentru psoriazis
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici ati intrat?
tarpan iorgu: va multumesc si indrumati-ma cum cumpar prima oara pentru 1 luna sau pentru mai multe luni ?
tarpan iorgu: nu
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
tarpan iorgu: constanta
giurgiu gheorghe: prima data e bine sa cumparati pentru o luna de zile sa vedeti daca organismul raspunde sau nu
tarpan iorgu: ok
giurgiu gheorghe: e bine sa veniti la biroul deniplant pentru a avea o discutie pe acsta tema
tarpan iorgu: nu pot venii in perioada asta la dumneavoastra la bucuresti sau unde aveti biroul din cauza srviciului
giurgiu gheorghe: bine
giurgiu gheorghe: atunci gaasiti pe site cum se procedeaza
tarpan iorgu: am citit in mare si nu am facut comanda dar am sa fac chiar acum pentru o luna de ceaiul deniplant si sper sa aiba un efect benefic bolii
giurgiu gheorghe: cand primim banii expediem plantele
tarpan iorgu: am inteles
tarpan iorgu is typing...
tarpan iorgu: si va multumesc anticipat
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic