miercuri, 10 martie 2010

La mine problema este ca am psoriazis pe scalp mai mult ( pe corp doar cateva)

Bunza ziua. Sunt Ramona din Timisoara si mama mea a cumparat ceaiul dumneavoastra pentru mine. La mine problema este ca am psoriazis pe scalp mai mult ( pe corp doar cateva) si am inceput sa beau ceai de doua saptamani. Inca nu am vazut ameliorari, dar vreau sa va intreb cam dupa cat timp se poate observa ceva si daca continui cu ceaiul dupa ce il termin luna aceasta trebuie imediat sau se poate intrerupe? Asta va intreb pentru a stii daca sa fac deja comanda pentru urmatorul pachet.


Multumesc mult!
Ramona

Buna ziua
In general in prima luna,maxim a doua luna se poate vedea daca organismul raspunde sau nu La unii s-a vazut mai repede la altii mai incet
intrati pe forum si vedeti ce spun si ceilalti
Daca organismul a raspuns, ceaiul se bea zilnic pana dispar tioate leziunile de pe corp.Atunci trebuie baut o zi da una nu
Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic