luni, 1 martie 2010

buna am psoriazis vulgar la maini,va vad aproape pe toate locurile legate de psoriazis

jorjandreica: buna am psoriazis vulgar la maini,va vad aproape pe toate locurile legate de psoriazis,de ce doctorii pe la care am fost nu mi-au zis nimic de dvs.?Sunteti sincer,sau e doar o afacere?
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: de ce medicii nu v-au spus de deniplant ar trebui sa-i intrebati pe ei.
giurgiu gheorghe: Daca doriti sa discutati cu cei care folosesc in prezent ceaiul Deniplant intrati pe forum . Acolo aveti posibilitatea sa intalniti pacienti chiar din localiatatea dumneavoastra.
giurgiu gheorghe: Da , sunt sincer, eu cultiv si vand plante medicinale, deci este o afacere.
giurgiu gheorghe: Dumneavoastra hotarati daca le cumparati sau nu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic