luni, 27 octombrie 2008

Vreau sa va spun ca dupa 2 zile am obs ca incep sa i se usuce scuamele si sa i se restringa ca dimensiune

Buna ziua dle GIURGIU, nu v-am scris pt ca am vrut sa vad cum lucreaza
ceaiul dvs. si am fost plecata la tara unde nu am calculator. Vreau sa va
spun ca dupa 2 zile am obs ca incep sa i se usuce scuamele si sa i se
restringa ca dimensiune Apoi in fiecare zi i se deslipeau cam 6-11 scuame
mari(de 0.5 cm) si muuulte mai mici si azi i-am luat cam 7 scuame mari
multe mici.DECI pina cum eu sunt multumita de ceai  si cred ca va fi bine
in final. Ma bucur ca fetita mea ,vazin cum scapa incet incet de ele  , ii
spune ceaiului limonada si isi duce si afara cind iese cu prietenele. deci
nu mai am probleme cu ea (doar ca nu maninca coaja lamiiei Sigur ,mai are
multe sa i  treaca dar toate sint uscate si ce ma bucura f mult este
faptul ca nu i-au mai aparut altele noi. De spalat pe cap o spal de 2 ori
pe sapt o data cu s. Sebamed pt copii si o data cu s. cu musetel pt
copii.. As vrea sa postati emailul meu sa-l vada si alti parinti ce au
copii cu  psoriazis. E
PACAT SA BAGE IN EI ATITA CORTIZON SI ASPIRINA . Oricum nu au nimic de
pierdut daca incearca si ceaiul dvs  Eu ,dupa cum v-am mai scris, am mare
incredere in puterea naturii, si sunt sigura ca cu acest ceai si cu
rugaciuni  fetita mea se va face bine.  Am sa va tin la curent si peste o
sapatamina dau iar comanda la ceai. Dupa 2 saptamini  de tratament eu
sunt f optimista.mai vorbim. Monica


Buna ziua

Ma bucur sa aud ca organismul ei a raspuns pozitiv la ceaiul Deniplant
De acum este problema numai de timp si sa aiba raqbdare sa se vindece
Pentru spalat pe cap puteti incerca samponul Deniplant . gasiti la urmatoarea adresa cum se prepara el
http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/sampon-sapun-balsam-deniplant-vt621.html

Cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic