sâmbătă, 18 octombrie 2008

psoriazisul se poate vindeca?

BeRt@ berta: buna ziua...
giurgiu gheorghe: buna ziua
BeRt@ berta: as dori sa va intreb si eu ceva
giurgiu gheorghe: da
BeRt@ berta: psoriazisul se poate vindeca?
giurgiu gheorghe: medicii spun NU
giurgiu gheorghe: eu de 25 de ani nu mai am probleme cu asa ceva
giurgiu gheorghe: sunt atatia si pe forumul nostru care supn altceva
giurgiu gheorghe: pe ciine sa credem
BeRt@ berta: pai eu am 14 ani..
BeRt@ berta: si am psoriazis
giurgiu gheorghe: multi inainte
BeRt@ berta: mulumesc la fel
BeRt@ berta: p pielea capului...
BeRt@ berta: si vreau sa scap d aceasta boala...
BeRt@ berta: si nu stiu cum
giurgiu gheorghe: ciu DENIPLANT
giurgiu gheorghe: cum au facut si altii
giurgiu gheorghe: nu ai cititi pe forum
BeRt@ berta: unde pot sa gasesc deniplant?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: aici
BeRt@ berta: multumesc frumos....
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic