luni, 13 octombrie 2008

stiu de ceaiul dvs deniplant - -: si tatal meu a beut

- -: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
- -: ma scuzati ca va deranjez
- -: in legatura cu psoriazisul
- -: v-am dat mail
giurgiu gheorghe: da spuneti
- -: c.... andreea ma numesc
- -: am fost diagnosticata cu aceasta boala acum 10 ani
- -: si toooooot trag de ea
- -: dar de cateva luni e teroare
giurgiu gheorghe: nu sunteti singura
giurgiu gheorghe: 2-3% sufera de acesta boala
- -: pt ca, cu orice crema m-as unge, boala e la nivelul pielii capului, cojile revin
- -: se fac ca peste noapte
giurgiu gheorghe: este si normal
- -: ca si iarba rea care nu piera ca sa zic asa
giurgiu gheorghe: si va veti umple pe tot corpul
- -: ce vesti bune imi dati....
- -: nu cred
- -: nu am avut proobleme pana acum
- -: am fost la o doc f buna
- -: mi-a prescris o crema acum 3 ani
- -: boala mi-a stagnat
- -: iar acum de mai bine de jumate de an nu reusesc cu nimic
- -: se face oare si pe baza nervoasa?
- - is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite - - to upgrade.

- -: am inteles ca si dvs ati avut boala asta
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce au patiti si altii care au folosit unguente
- -: hai pe bune!
- -: dar oare de ce?
giurgiu gheorghe: este o reactie a organismului la cortizon
giurgiu gheorghe: un medic va poate spune mai bine acest lucru
- -: problema este ca am si un loc de munca de asa natura care sa-mi provoace boala asta
- -: daca este pe baza de stres
- -: am mai citit ca are de a face si cu ficatul
giurgiu gheorghe: da dar stresul nu imbolnaveste pielea direct
giurgiu gheorghe: alte organe intere raspund de cum arata pielea
- -: care ar fi alea?
- -: deci cauza nu e stresul?
giurgiu gheorghe: ficat riunichi organe suprerenale
giurgiu gheorghe: scrie in carte acest lucru
giurgiu gheorghe: este si stresul dar stresul imbolnaveste acele organe
- -: a si trebuie sa ma caut la acele organe sa vad de unde vine?
- -: problema este ca atunci cand imi irita ceva nervii, si o simpla alergie la praf, ma scarpin in cap
- -: unde am probleme
giurgiu gheorghe: degeaba va cautati ca cei care ar trebui sa va spuna acest lucru nu va spun
- -: da
- -: asa sunt doctorii
- -: atunci ce e de facut
- -: ?
- -: ceaiul dvs?
giurgiu gheorghe: da fiecare cu meseria lui
giurgiu gheorghe: ceaiul Deniplant ajuta la asa ceva
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun cei care folosesc
- -: si am vrut sa ma fac medic tocmai pt a ajuta oamnenii, pt ca asta imi place
- -: dar nu a fost sa fie asa
giurgiu gheorghe: nu e timpul trecut
giurgiu gheorghe: in 5 ani aveti sansa sa fiti deja medic
- -: deja am ceva ani
- -: plus cei 5
- -: ti se duce o viata pt asa ceva, iar eu sunt de fel mai familista
- -: oa de casa cum se spune
giurgiu gheorghe: ok
- -: si cu ceaiul imi garantati ca imi trece?
giurgiu gheorghe: daca vreti sa folositi ceaiul deniplant cititi aici
- -: sau cel putin amelioreaza?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: cred c a a fost o gluma cu garantatul!
giurgiu gheorghe: de unde sa stiu eu cum raspunde organismul dvs
giurgiu gheorghe: Da garantam ca dupa o luna daca nu suntei multumita puteti veni la bucuresti si primi baniiinapoi
giurgiu gheorghe: mai mult de atat nu se poate face
- -: credetima ca, cat dau peceai este drmul pana acolo, ma scuzati
- -: o sa comand si ceaiul
- -: sa vad cum stam cu portofelul
giurgiu gheorghe: dupa ce folositi unguente si nu sunteti multumita primiti banii inapoi?
- -: ca asta ar cam fi ultima sansa
- -: nu
giurgiu gheorghe: sunt convins
- -: nu primesc
- -: dar pt un drum in buc dau 80 lei
giurgiu gheorghe: ar trebui sa mergeti si sa ii cereti inpoi
- -: iar pana la doc unde am fost dau 7 lei
- -: sa stiti ca da
- -: dar cine nii mai da inapoi
- -: se face ca a uitat
- -: de crema asta de care va vb acum, am fost la doc in 3 oct
- -: si de atunci ca tot chinui
- -: par f uns
- -: si alte neplaceri
- -: dar cred ca nu ar mai trebui sa ma ung
giurgiu gheorghe: hai sa nu mai discutam de creme sau alte medicamente
- -: nu?
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
- -: stiu
giurgiu gheorghe: Eu produc si vand ceaiul deniplant
- -: ok
- -: atunci ma gandesc sa il comand
- -: se pot trimite banii si prin posta
- -: o sai trimit
- -: cat trebuie sa beau ceaiul
- -: ?
giurgiu gheorghe: da cumam spus cititi la adresa pe care v-am dat-o mai sus
- -: da
- -: 'o sa citesc
giurgiu gheorghe: au fost pacienti care au folosit 4-6 luni dar sunt altii de peste 2 ani
giurgiu gheorghe: pe forum scrie
- -: o sa va contactez dupa ce vad o schimbare in bine sau rau
- -: multumesc
giurgiu gheorghe: sigur puteti scrie pe forum eu verific acest forum zilnic
giurgiu gheorghe: cu placere
- -: credetima ca mam saturat de scris pe forumuri de pareri care mai de care de dei care le au unii si altii
- -: am incercat fel de fel
- -: creme
- -: sampoane
- -: pe degeaba si sunt f dezamagita
giurgiu gheorghe: nu sio pe forumul nostru
giurgiu gheorghe: sunt convinsa
- -: sincer la dvs pe forum nu
- -: dar voi viti
- -: citi
- -: si scrie
giurgiu gheorghe: daca intrati la noi era altceva
- -: stiu de ceaiul dvs
- -: si tatal meu a beut
- -: stiu de dvs
- -: baut
giurgiu gheorghe: si nu i-a mers?
- -: a stagnat
- -: si se mentine bine
- -: dar nu a trecut
giurgiu gheorghe: pai atunic nu intleg de ce trebuie sa va mai lamuresc eu acum
- -: el are la palme-palmar
giurgiu gheorghe: da
- -: nu sa ma lamuriti
- -: eu vooiam sa vb doar de boasla
giurgiu gheorghe: atunci
giurgiu gheorghe: ok
- -: dar daca ati spus ca nu sunteti medic...
- -: stiu ca ati lucrat in cadrul armatei
giurgiu gheorghe: eu sunt fost pacienti atat
- -: daca bine stiu...
giurgiu gheorghe: nu-mi place sa fac pe medicul
- -: ok
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: pe net scrie totul despre mine
giurgiu gheorghe: nu ma ascund in spatele cutiei de ceai
- -: nu am citi pe net
- -: asta e ce stiu de la mama mea care a citit de dvs cand a comandat ceaiul pt tatal meu
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/activitatea-moderatorului-vt464.html
giurgiu gheorghe: aici e totul
- -: si care acum ma convinge si pe mine sa beau
giurgiu gheorghe: foarte bine
- -: o sa citesc ce miai dat
giurgiu gheorghe: insa vad ca esti greu de convins
- -: poate pesimista
giurgiu gheorghe: foarte rau
- -: f pesimista as zice
giurgiu gheorghe: si mai rau
giurgiu gheorghe: sa vezi ca la tatal tau merge si sa mai stai pe ganduri
- -: pt ca eu mam luptat cel mai greu din fam mea cu boala
- -: dintre mine si tata
- -: si stiu mai bine ca tit cum e
- -: toti
giurgiu gheorghe: da
- -: stau pt ca mam saturat de esecuri
- -: si nu as vrea sa fie unul in plus
giurgiu gheorghe: daca si eu as fi facut la fel, acum nu am mai fi stat de forba si mi-as fi plans de mila
- -: cred
- -: idee e ca vam intrebat si de stres pt ca sunt o pers care si pune cam to la suflet si cu servicul pe langfa mine, asa ca, daca asta ar fi motivul, macar sa iau ceva pt stres pe baza de plante macar
- -: am grija si ce mananc
giurgiu gheorghe: nu eu zic mai bine intai deniplant si apoi antistres
- -: nu pajeli decat f rar
- -: nu condimentat
giurgiu gheorghe: nu regimul razolva problema
- -: am inteles ca asta ar ajuta
giurgiu gheorghe: da dar pacaleste
- -: am citit ca lactatele sunt bune, ca nu sunt bune
- -: nu stiu ce sa zic
giurgiu gheorghe: nu cred
- -: ce ca sunt bune sau nu?
giurgiu gheorghe: eu zilnic mananc lapte
giurgiu gheorghe: intreaba-i pe forum pe ceilalti si vezi ce zic
- -: pai sa stiti ca eu mancam iaurt ca laptele nu-mi place si acum ca am incercat pe cat se poate lactate nu, boala a scapat de sub control
giurgiu gheorghe: inca o data nu are nici o legatura
- -: oare e pe baza genetica boala
giurgiu gheorghe: recidiva sau exacerbarea cu ce mananci
- -: doc la care am fost asa mia spsu
- -: spus
giurgiu gheorghe: da exista si acesta posibilitate
giurgiu gheorghe: asa spun unele carti
- -: cati ani ati suferit de boala asta?
giurgiu gheorghe: 7 ani
giurgiu gheorghe: si acum sunt peste 22 de cand nu mai am nimic
- -: mie toata treaba mia aparut dupa un accident de masina
- -: felicitari
giurgiu gheorghe: se paote
- -: adica acum 12 ani
- -: si in cativa ani dupa accident a inceput
giurgiu gheorghe: da
- -: mai am un pic si dublez cei 7 ani ai dvs
giurgiu gheorghe: eu daca am nevoie de ceava inventez
giurgiu gheorghe: si cum am avut nevoie am inventat Deniplant
- -: f bine daca va pricepeti...
- -: felicitari
giurgiu gheorghe: multumesc
- -: daca imi trece cu ceaiul vin la buc la o cafea
- -:
- -: fac cinste
giurgiu gheorghe: foarte bine
- -: ca sa faceam si un pic de zaz
- -: sper ca nu va deranjat
- -: !
giurgiu gheorghe: nu
- -: haz
- -: ok
- -: eu nu mai pot sta
- -: o sa citesc de pe forum
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: mai vorbim
- -: si mai vb dupa
giurgiu gheorghe: la revedere
- -: ok
- -: sper ca de bine
- -: la revedere si numai bine

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic