joi, 23 octombrie 2008

Eu am mai baut ceaiul in 1999 timp de 4 luni cu rezultate bune

Buna ziua

Ma numesc Maria C...Bucuresti str.V//////////// sector 6, am trimis azi 150 lei On-Line pentru Deniplant
pliculete. Eu am mai baut ceaiul in 1999 timp de 4 luni cu rezultate
bune pina acum 3 luni cind psoriazisul a recidivat.Vreau sa va rog sa-mi
spuneti cit timp trebuie sa fac tratamentul pentru o disparitie totala.
Astept ceaiul cu recomandarile necesare, va multumesc.

Buna ziua

Durata tratamentului depinde de cum raspunde fiecare organism in parte

Data acesta va vom trimite prin posta, insa incapand de luna urmatoare sa stiti ca nu vom mai trimite prin posta in Bucuresti
Puteti veni la biroul din sos pantelimon )http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm)sa-l luati personal.
cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic