luni, 20 octombrie 2008

ce trebuie sa fac ca sa obtin ceaiul d voastra,

Dana P..: buna ziua ,imi pare rau..se pare ca nu ati primit mesajul in care ma prezentam...ma numesc d.d. si sunt din pacate bolnava de psoriazis,am citit pe net in cautarea disperata de un tratament pe care d voastra il recomandati ...sunt bolnava de 4,5 anisi am incercat diferite tratamente,dar boala mea tot evolueaza,va rog frumos ,am citit ce trebuie sa fac ca sa obtin ceaiul d voastra,dar la noi in oras nu este banca la care d voastra doriti sa va depunem banii.
giurgiu gheorghe: Buna ziua
giurgiu gheorghe: Banii se pot depune de la orice banca prin transfer bancar catre banca noastra. faceti un ordin de plata catre banca nostra si il puteti depune la banca unde aveti cont.
giurgiu gheorghe: Da, stresul poate declansa su intretine acesta boala

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic