luni, 20 octombrie 2008

la acesta adresa am trimis cele doua cutii

Giovana Avadanii: buna ziua, am trimis deja un mesaj
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: spuneti despre ce e vorba
giurgiu gheorghe: primesc zilnioc sute de mesaje
Giovana Avadanii: can pot avea produsul Deniplant, banii sant expediati de pe data de l3.X.2008
giurgiu gheorghe: un moment sda verific
Giovana Avadanii: l5o lei prin mandat electronic si l5o lei prin mandat postal
giurgiu gheorghe: da pe data de 13 am primit banii si pe data de 14 a plecat coletul de la noi
giurgiu gheorghe: pe 17 am primit din nou banii si in aceasi zi a plecat coletul de la noi
giurgiu gheorghe: verificati la posta sosirea lor
Giovana Avadanii: Imi spune Avadani Ioana adresa B_dul Independentei 33, bl.Cl_5 et.3 apt.9 Cod 7oo1o2 Iasi
giurgiu gheorghe: da la acesta adresa am trimis cele doua cutii
Giovana Avadanii: am anteles am sa verific chiar acum. Va doresc o zi buna
giurgiu gheorghe: buna ziua

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic