marți, 25 noiembrie 2014

Mama mea are boala psoriazis

 Domnule doctor Giurgiu Gheorghe,
Intamplator am gasit articolul dumneavoastra pe internet.
As vrea ca mama mea sa faca tratament cu ceaiul/ceaiurile dvs.
Inainte sa inceapa tratamentul trebuie sa vina la o consultatie?
Unde aveti sediul? Ceaiul se comanda online?
Mama mea are boala psoriazis de mai bine de 30 de ani. La inceput a fost doar pe cap....dar cu ceva ani in urma a fost la un "doctor" care I-a administrat niste injectii si s-a extins pe tot corpul.
 Va multumesc mult si astept raspunsul dumneavoastra
       Cu respect


Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic.
Colaborez insa cu un medic foarte bun .
Eu am biroul in Bucuresti , iar medicul in Voluntari
Daca doriti va pot lasa nr de telefon al dansului (0744317987)si putem stabili o discutie in trei.
Pentru psoriazis avem plantele deniplant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


 Va multumesc mult pentru raspuns .
    O zi buna . 
     Cu respect

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic