luni, 3 noiembrie 2014

catel bichon maltez paralizat

Numele meu este C.....M.....,locuiesc in constanta.Am un catel de 3ani jumătate bichon maltez.in urma cu 5zile Marti mai exact a avut 2zile de tremurat si stat cu limba scoasă,am pus totul pe seama unei răceli având in vedere ca este proaspăt tuns si temperaturile au scăzut.Miercuri seara am hotărât sa merg cu el la veterinar unde mi s-a spus ca este posibil sa fie o răceala si sa il las in pace până a doua zi sa vedem cum evoluează,i-a fost luata temperatura 38cu9.am ajuns acasa însă la 4dimineata am observat ca nu isi mă putea misca lăbuțele din spate si am alergat intr-un suflet la doctor unde mi s-a spus ca s-a jucat si s-a lovit.tin sa precizez ca,catelul meu sta la bloc iar afara nu sta decât cat isi face nevoile deci este exclus total sa fii fost lovit iar eu nu l-am văzut sa fii a avut in casa vre-o lovitura la care sa scoată vre-un sunet.in momentul de fata facem tratament cu antiinflamator dexametazona,vitamine si calciu,i se maseaza lăbuțele din spate cu un gel si face miscare,însă astăzi a fost a 5a zi de tratament si nu vad nici o ameliorare.Nu poate dormi noaptea sta sprijinit in fund pe labele din fata si tremura cu limba scoasa,urineaza fără sa conștientize,si caca la fel,nu isi misca nici coada,este apatic,de mâncat,mănâncă bea si apa dar doar daca i se da din mana!vreau sa va întreb cat este de eficient acest tratament si daca il poate afecta in vre-un fel.doctorul mi-a spus ca trebuie sa facem recuperari sa il ajut sa meargă iar.
Astept răspunsul dumneavoastră.Va mulțumesc!



Au fost mai multi catei la care organismul lor a raspuns pozitiv si au scapat de paralizie
Au fost insa si cateva cazuri(paralizii vechi de cateva luni) la care organismul lor nu a raspuns pozitiv.
Rau nu are cum sa-i faca deoarece componentele preparatului polenoplasmin sunt alimente( http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htmhttp://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm  )
 pe care le poate manca si omul fara nici o problema.
 
Cu stima
Gheorghe Giurgiu



 Mi-as dori nespus ca acest produs sa funcționeaze si in cazul cățelușului meu.Am sa încerc si acest tratament si o sa merg pe mâna dumneavoastră daca îmi spuneti ca nu are ce sa ii faca rau.Am citit pe site cazurile in care acest tratament a dat rezultate la alti catei si Doamne ajuta sa fie bun si pentru el,având in vedere ca paralizia s-a instalat de 4zile.V-as ruga sa îmi spuneti cat m-ar costa si cand îmi puteți trimite produsele sa putem începe tratamentul.Mentionez ca el încă face tratamentul pe care vi l-am trecut in mail-ul anterior.Va mulțumesc din suflet.Cu stima

 Buna ziua
Daca nu puteti veni la Bucuresti sa-l luati personal , ne puteti trimite banii prin posta si cand ii primim, va trimitem preparatul tot cu posta romana.
Cum ai vazut pe site 24 doze polenoplasmin costa 200 lei.
Adresa unde se trimit banii este
Giurgiu Gheorghe
Oficiul postal PIPERA (VOLUNTARI)
Jud ILFOV
COD 977191
Dupa trimiterea banilor sa scrieti un email cu adresa unde sa trimitem pachetul
Cu stima 
Gheorghe Giurgiu



 

 Din păcate nu pot ajunge la București deoarece programul de lucru nu îmi permite.Am citit destul de mult despre produs si am citit la unul din cazurile rezolvate mai exact la cel din Târgu Jiu,ca i-ati trimis niste doze gratuite.V-as ruga dacă se poate sa ne trimiteti si noua câteva doze,sa putem începe tratamentul cu promisiunea,ca in momentul in care voi vedea o schimbare,voi păstra legatura cu Dumneavoastră si voi comanda dozele următoarea pana la vindecarea completa.Am citit ca a-ti trecut printr-un caz similar cu cățelul Dumneavoastră,si va adresez această rugăminte deoarece situația financiară din momentul de fata nu îmi permite, stiti si dumneavoastră ce înseamnă sa faci tratament zilnic,radiografii etc.V-as rămâne profund recunoscătoare daca ne-ati putea ajuta.Va mulțumesc!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic