duminică, 23 noiembrie 2014

diagnosticul pus de doctori - alergie.

Buna ziua
As vrea sa stiu dacă puteţi să-mi recomandaţi un tratament pentru tuse, diagnosticul pus de doctori - alergie.
Am luat antihistaminice însă nu mi-au folosit.
Mă gâdilă ceva pe gât şi aceast fapt îmi provoacă câte o criză de tuse şi imi dau lacrimile.
Cu stimă

Buna ziua
In primul rand eu nu sunt medic.
Colaborez cu un medic foarte bun si va sugerez sa mergeti la o consultatie la dansul pentru ca desi este o simpla tuse, poate avea multiple cauze si e bine sa fie aplicat remediul corect
 
Momentan nu mai avem pe stoc plantele Alergiplant.
Peste cateva saptamani sper sa refacem stocul.
Daca ma sunati , va pot da nr de telefon al medicului.si putem avea o discutie in trei.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic