luni, 17 noiembrie 2014

Acum 1 an am fost diagnosticat cu psoriazis de un dermatolog

Buna ziua,

Vineri , pe la ora 12,  am trimis banii pentru 3 luni de tratament prin mandat on-line

Banii sunt trimisi de:

Nume:  A.... ..........
Livrat de la:Cluj Napoca

Adresa de livrare este:

Str. .....................Localitate Cluj Napoca, Jud. Cluj

Daca mai aveti nevoie de alte informatii, va rog sa imi raspunde-ti.

O zi buna,
A,,,,,,,

Buna ziua
Am primit banii si astazi a plecat pachetul de la noi

Nu mi-ati scris date despre boala si evolutia ei in urma tratamentului cu deniplant .
V-am rugat acest lucru avand in vedere ca nu veniti la Bucuresti sa luati plantele, pentru ca medicul nostru sa va urmareasca evolutia bolii.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Nuna ziua

Intr-adevar; va scriu in randurile ce urmeaza.

Eruptiile mi-au aparut acum 2 ani, dar au evoluat incet. Acum 1 an am fost diagnosticat cu psoriazis de un dermatolog care mi-a prescris daivotet, produs care contine steroizi. Lucru care nu mi-a placut, asa l-am folosit foarte putin si am cautat alte metode pe internet - asa am dat de deniplant.

Eruptiile ajunsesera de marimea buricului unui deget mic pe coate si in zona genitala, si se vedeau urme de aparitie a noi eruptii in zonele afectate( acesta era stadiul bolii cand am inceput tratamentul cu deniplant ).

Dupa o luna de tratament, pe coate mi-a disparut complet, dar in zona genitala s-a observat doar o ameliorare.

Precizez ca boala este prezenta in famile, am un unchi si un bunic care au psoriazis.

Sper ca ii destul de bine descris. Daca va mai pot ajuta cu ceva, va rog sa imi scrie-ti inapoi.

O zi buna.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic