sâmbătă, 13 septembrie 2014

tratamentul pentru psoriazis cu ceai

Buna ziua
Ma numesc L..... C....... si sunt din Tulcea
Doresc sa incep tratamentul pentru psoriazis cu ceaiul dumneavostra si as dori sa-mi spuneti care sunt procedurile pentru trimitere prin curierat la Tulcea
Multumesc

 Buna ziua
Daca nu puteti veni pe data de 30.05.14 la bucuresti , ne puteti trimite banii prin posta intre 20.05-30.05. si cand ii primim va trimitem plantele.
Adresa de posta este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA
Post restant
Jud ilfov
Cod 077191
plantele pentru 30 de zile costa 165 lei inclusiv taxele postale.

Alte detaliila 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
 Buna ziua
Am trimis astazi banii pentru ceai pe numele C..... M....... L...... din Tulcea str................... ,va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa trimit confirmarea pe email..... de la posta romana m-i s-a zis ca trebuia sa va anunt  pentru ridicarea banilor si ,cand primesc plantele.
Multumesc
Cu stima
L................
 
 
Buna ziua
Ieri a plecat pachetul de la noi
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
Buna ziua domnule Giurgiu
Doresc sa mai cumpar ceai deniplant pentru 3 luni...cand sa trimit banii?sunt din Tulcea
Multumesc

 
 
Buna ziua
Pana pe data de 26.06 trebuie sa ajunga banii la noi
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
 
Buna ziua domnule Giurgiu
Am trimis astazi 465 ron reprezentand ceaiul deniplant pe 3 luni.Numai ca cei de la Posta Romana mi-au gresit numele pe factura de trimitere in loc de C........ M........ L......... au trecut G...... M...... L........Va rog cand trimiteti plantele sa le trimiteti la C.... M...... L........ str.............................. Tulcea pentru a nu avea probleme la ridicarea coletului.Atasat va trimit factura in baza careia am facut plata ca sa vedeti greseala
Va multumesc
Cu stima
L.........
 
 
Buna ziua
Am primit mesajul si vom face corectia necesara
Va rog sa ne scrieti cum evolueaza boala in urma tratamentului cu deniplant
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
 
Buna seara
Va rog sa-mi spuneti cand putem trimite banii pentru plante in luna septembrie.
Multumesc
 
 
buna ziua
banii trebuie sa ajunga la noi pana cel tarziu pe 18.09.14

Cu stima
Gheorghe  Giurgiu
 
 
Buna seara
Am trimis astazi 765 ron reprezentand plantele pe 5 luni ..
Va multumesc
Cu stima

Buna ziua
Cand ajung banii va trimitem plantele cum am procedat si pana acum
Nu ati scris cum a evoluat boala in urma folosirii plantelor

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic