joi, 25 septembrie 2014

Polenoplasminul si Sforaminul, pentru tatal meu

Buna seara D-le Giurgiu,

Asa cum am vorbit putin mai devreme la telefon, sunt interesata de achizitionarea a 2 produse, respectiv Polenoplasminul si Sforaminul, pentru tatal meu care a fost diagnosticat cu Parkinson gr.II si care are varsta de 79 ani .

V-as fi recunoscatoare daca ati putea sa-mi spuneti in ce masura Polenoplasminul poate ajuta in aceasta boala, cat timp trebuie luat si eventual daca ati avut sau aveti vreun caz pe sa-l urmariti si ce rezultate s-au inregistrat.

Va multumesc anticipat si va doresc o seara cat mai placuta!

Cu stima,
Buna ziua
Am urmarit cateva cazuri cu Parkinson unde s-au vazut imbunatatiri in sensul ca a crescut tonusul muscular, miscarea membrelor inferioare si superioare s-a facut cu mai multa usurinta si s-a diminuat tremurul acestora.
Am constatat insa ca este foarte important vechimea bolii.
Daca boala este la debut, semnele ameliorarii se vad mult mai repede de cat la o boala instalata de mai multi ani.
La un pacient care avea aceasta boala de peste 7 ani s-au vazut reactii pozitive numai asupra starii generale de sanatate si mai putin asupra mobilitatii membrelor.
Nu pot sa apreciez cat timp trebuie utilizat polenoplasminul, pentru ca depinde de fiecare organism in parte cum reactioneaza. Va pot spune ca sunt 2 pacienti care folosesc acest produs de peste 8 luni de zile pentru a au vazut ca a fost singurul tratament cu rezultate vizibile.
Referitor la Sforamin acesta se ia pana la disparitia totala a sforaitului si au fost cazuri in care au repetat folosirea dupa 2 ani.
Preturile sunt afisate si pe site la  http://www.deniplant.ro/oferta.htm
cu mentiunea ca pentru pensionarii cu pensia sub salariul mediu pe economie se face o reducere de 50%

De asemenea la ambele produse exista GARANTIA DENIPLANT
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_garantie.htm
http://www.deniplant.ro/sforait_garantie.htm

Daca va hotarati, sa imi spuneti si vom stabili o intalnire pentru miercuri in jurul pranzului.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 
 Buna ziua D-le Giurgiu,

Multumesc frumos pentru raspuns si va rog sa-mi spuneti la ce ora as putea veni maine la cabinet, eventual adresa daca este diferita de cea de pe site. 

Cu stima, 
Buna ziua
Maine voi fi la birou la ora 13
Adresa Sos Pantelimon nr 258 
bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142

(Zona piata delfinului; intersectia pantelimon cu chisinau;
la parter este BRD )

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
Multumesc frumos, o sa vin pe la 13.30
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic