joi, 4 septembrie 2014

am inceput tratamentul cu ceaiul Deniplant

Buna ziua,
 
De cand am inceput tratamentul cu ceaiul Deniplant am folosit urmatoarea metoda de preparare:
Am fiert un litru de apa cu o lamaie pe cat posibil netratata, taiata felii, impreuna cu plantele scoase din pliculet. Dupa racire, dimineata am pus in blender ceaiul impreuna cu lamaia, 6 linguri de miere de albine si 25 - 30 picaturi tinctura de propolis. Dand totul in blender rezulta un nectar placut la gust, in cazul in care coaja de lamaie nu este foarte amara.
Va rog sa-mi spuneti daca este corect acest mod de prepaprare. Ceaiul il beau putin cate putin in decursul a 9 - 10 ore.
Peste cateva zile vor fi doua luni de cand beau ceaiul. Astazi am comandat plante pentru inca 3 luni. Pot sa spun ca primele semne de vindecare au inceput sa apara.
Va rog de asemenea sa-mi spuneti daca timp de o saptamana ar fi corect sa prepar ceaiul prin infuzie. Vine concediul si va fi mai greu sa fierb ceaiul 15 - 20 minute fiindca nu stiu daca voi avea conditii, fiind plecat din tara.
 
Multumesc.
 
 
Buna ziua
Da, este corect cum preparati si administrati ceaiul.
Cand vor ajunge banii la noi va vom expedia plantele pentru urmatoarele luni

 
Deniplant nu se infuzeaza. Puteti folosi un fierbator electric pentru perioada cand nu sunteti acasa

Cu stima
Gheorghe Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic