luni, 20 august 2012

pemfigus vulgaris

Buna ziua. Sunt M.... E.... 61 ani. Sufar de pemfigus vulgaris aparut acum 7 ani in pliurile coapselor. Cu tratamente dermatologice in spital am iesit din faza acuta. Acum, dupa 7 ani boala a rabufnit in alt loc, de data aceasta, pe tot spatele. Bulele cu lichid se sparg, fac rani, totul se infecteaza. Am recurs iar la spitalizare. Cu tratamentele clasice pentru aceasta afectiune in 4 zile totul a disparut, ramanand doar urma pe piele. M-am bucurat ca am scapat, dar dupa nici doua saptamani boala a reizbucnit in forma, tot in acelasi loc, pe spate si se intinde cu repeziciune. Bineinteles ca voi recurge iar la spitalizare. Va intreb daca ceaiul dvs. care am vazut ca da rezultate pentru psoriaziz ar putea sa fie eficient si pentru aceasta boala groaznica. Va rog sa-mi raspundeti, daca aveti amabilitate si daca va intereseaza aceasta afectiune, s-au daca ati mai avut persoane in aceasta situatie care au urmat tratamentul dvs si au avut un rezultat. Cu multumiri. .................................................................................................................................... Buna seara Au mai fost cateva persoane cu acest diagnostic, care au folosit ceaiul Deniplant cu rezultate bune. Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde. Puteti incerca o luna de zile si daca nu merge veti primi banii inapoi. Pentru a obtine plantele deniplant puteti veni la biroul deniplant din bucuresti sos pantelimon nr 258, bl47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 pe data de 14.09.12 intre orele 12-16 Alte detalii la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic