vineri, 24 august 2012

ați suferit si dumneavoastră de psoriazis

Buna ziua, domnule Giurgiu,numele meu este P... A.. am 22 de ani,știu ca ați suferit si dumneavoastră de psoriazis si as dori sa va întreb care sunt simptomele.Eu am fost diagnosticată acum 2 ani cu psoriazis.Intr-o vizita la ginecolog mi- a spus ca am psoriazis am fost pe urma la 3 dermatologi diferiti... Primul mi-a dat carison crema si unguent iar pentru scalp H&S sampon, al doilea mi-a dat crema psorcutan care nu a ajutat la nimik,cel de al treilea mi-a dat o crema preparata in farmacie care continea foarte mult iod si care mi-a ars pielea si mai rau si crema dermovate care a ajutat, adică pentru 2-3 luni nu am mai avut nimic apoi a inceput sa mai iasă câteva le-am ținut sub control cu dermovate.Nu am mai folosit crema dermovate de 3 saptamâni am încercat o crema de pe internet se numește Mavena B12, nu a ajutat cu nimik iar acum am toată pielea invadata,de la scalp pana in talpi, membrele superioare cât si cele inferioare sunt pline(parca sunt niște iritatii doar puțin mai mari), va rog sa- mi dați un sfat nu mai știu ce sa fac este psoriazis sau eczema pentru ca seamănă foarte mult între ele va multumesc din suflet, cu respect. .................................................................................................................................... Buna seara, Daca medicul a spus ca este psoriazis nu cred ca s-a inselat . In psoriazis sunt anumite manifestari care nu pot fi confundate. Pe forumul nostru puteti citi ce au spus cei care au folosit dermovat. La inceput organismul raspunde foarte bine, insa pe termen lung este un dezastru pentru ca boala se poate generaliza pe tot corpul. Cei care au folosit deniplant nu au mai folosit unguente sau alte medicamente si pielea s-a vindecat singura, inlaturandu-se deficientele interne care au dus la declansarea si intretinerea bolii. Plantele Deniplant se pot obtine acum numai de la biroul nostru din Bucuresti. Pentru programari si alte detalii puteti suna la 0744827881 sau 0212338973 Cu stima Gheorghe Giurgiu ..................................................................................................................................... Va multumesc din suflet pentru răspuns am vorbit deja cu cineva in România si îmi va aduce ceaiul dumneavoastră, insa un lucru nu este cert am avut acum 2 ani o mancarime pe picior exact in locul unei cicatrici apoi sus între fese,si pe urma încet încet a inceput mai mult la inceput aveam mancarimi acum insa deloc doar 1 data pe luna mă mai mănâncă pielea cu toate ca e invadata iar eruptiile au inceput imediat după ce am folosit niște anticonceptionale am crezut ca am făcut o alergie, nu știu ce sa mai fac am comandat ceaiul dumneavoastră pentru o cura de 2 luni.Eu totuși țin sa cred ca nu este psoriazis cred ca este altceva din simptomele care le am eruptiile nu au coaja foarte groasa doar pe scalp sunt puțin mai groase iar eruptiile nu le am la genunchi deloc doar foarte puțin la un cot( sa spunem așa,nu este decât una lângă cot) in rest pe spate decolteu picioare,mâini,fese+ zona intimă si scalp adică pe tot corpul inafara de genunchi si coate unde ar trebui in mod normal sa se manifeste.. Dumneavoastră sunteți si doctor din câte am citit in biografie si ați trecut si prin faza psoriazisului ce credeți ar putea fi altceva? Cu respect A ............................................................................................................................... Buna seara, Eu nu sunt medic.(www.deniplant.ro) Daca intr-un singur loc este psoriazis nu mai este loc de discutie. In anumite locatii poate sa se manifeste doar cu roseata sau alte forme, insa cu timpul ele vor duce la aceeasi manifestare cu cojite. Mancarimile pot fi declansate di diferite motive. Uneori alimentatie poate fi de vina, alteori un medicament sau chiar din cauza stresului. Prima data va sugeram sa luati o singura cutie (30 pliculete) pentru a vedea daca organismul va raspunde pozitiv sau nu. In caz ca organismul nu raspunde aveti posibilitatea sa primiti banii inapoi.(http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm) Cu stima Gheorghe Giurgiu .................................................................................................................................... in termen de 30 de zile voi putea observa dacă ceaiul Deniplant functioneaza sau nu? Cu respect A ................................................................................................................................ Cei care au folosit Deniplant au observat in prima luna daca organismul raspunde pozitiv sau nu . Cititi pe forum sau pe blog ce spun. Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic