vineri, 24 august 2012

mi-am dat seama ca de fapt este psoriazis

Va deranjez din Spania pentru o comanda daca se poate, va rog frumos . Va aduc la cunostinta ca incepand din luna februarie urmez cu ceai deniplant impreuna cu fetita mea . Am fost nevoita ,pentru ca am o problema cu unghiile de la picioare si cu palmele . La inceput am crezut ca este de la produsele toxice cu care lucrez, dar in final mi-am dat seama ca de fapt este psoriazis . Avand ceaiul in casa , de la fetita mea , am inceput sa folosesc iar rezultatele sunt bune . Acum consumam impreuna ceaiul si ne trebuie o comanda dubla . Mentionez ca fetitei mele ii merge foarte bine ,ea urmeaza din aprilie anul trecut . Pot sa trimit bani pt 5 luni adica , pt 10 cutii de ceai ? Cum am facut si pana acum ,stiu procedura . Va multumesc aticipat si va doresc sanatate maxima . ................................................................................................................................ Ati ridicat bani de la noi? Si va mai intreb daca ati pus pachetul ??? ................................................................................................................................. Buna ziua Da, am primit banii si am pus deja pachetul la posta Cu stima Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic