duminică, 19 august 2012

as dori sa comand si eu ceaiul Deniplant

Buna ziua. Daca se poate as dori sa comand si eu ceaiul Deniplant. Este prima data cand fac comanda, am 30 de ani si de la varsta de 21 de ani am aceasta boala psoriazis. Am tot incercat sa nu dau importanta bolii si sa incerc sa trec peste ea dar am citit despre ceaiul dumneavoastra si am zis ca merita sa il incerc. Va rog sa imi spuneti cum sa procedez pentru a putea cumpara ceaiul dumneavoastra. Cu multa stima, ing. dipl. D.. C...... str. V........4./ Baia Mare, Maramures ................................................................................................................. Buna seara Pentru a obtine plantele deniplant puteti veni la biroul deniplant din bucuresti sos pantelimon nr 258, bl47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 pe data de 14.09.12 intre iorle 12-16 Alte detalii la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu ........................................................................................................... Am o intrebare nu se poate comanda prin posta sau sa fac virament bancar si dupa aceea sa imi trimite-ti pachetul. Sunt din Baia Mare si pana in Bucuresti este drum lung si mai intervine si serviciul. Multumesc anticipat! ........................................................................................................... buna ziua Nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta. Puteti trimite pe cineva sa vi-l ridice. cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic