vineri, 24 august 2012

dishidroza

Buna ziua Numele meu este D..... P........ am 40 de ani si de aproape 2 ani sufar de dishidroza. Nenumaratele tratamente pe care le-am facut pana acum (cu tot felul de creme pe baza de cortizon) nu au dat nici un rezultat. Sunt disperata. Palmele si talpile imi sunt atat de afectate incat imi sangereaza la orice activitate. Durerea si discomfortul sunt permanente. Am incercat si cateva retete pe baza de plante dar nu au mers. Va rog mult sa-mi spuneti daca pat folosi ceaiurile d-voastra pentru aceasta afectiune si cum le pot comanda. Cu respect, Daniela P....... ..................................................................................................................................... Buna ziua Da, puteti folosi ceaiul deniplant . Au mai fost si alti pacienti cu acest diagnostic care au folosit cu rezultate bune deniplant. Plantele le puteti obtine de la biroul nostru din Bucuresti pe data de 14.09.12 Pentru programari sunati la 0744827881 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic