joi, 23 august 2012

dermatita acuta

Buna ziua! ma scuzati ca va deranjez,am si eu nevoie de sfatl dumneavoastra ,daca pot folosi si eu ceaiu deniplant? am fost diacnosticat acum 2 ani cu dermatita acuta,am urmat un tratement dat de dermatolog cu efete de moment( 1 luna) dupa care fara efecte,( am urmat tratamentul dermatologului cam 6 luni), asa ca am renuntat total la produse dermatologice si am descoperit o crema cu propolis (5 %) , marca aurderm, cara pana in ziua de astazi a avut efecte f bune, sau mai bine spu a tinut sub papuc evolutia dermatitei! in momentul gasirii acestei creme eram diparat caci aveam roseala in jurul nasului si se formau si coji, iar cel mai grav eram dupa urechi unde eram totul o rana! intre timp mi-au aparut si 3-4 puncte rosii la nivelul pieptului! sprea surprinderea mea intr-o saptamana dupa ce am folosit crema nu mai aveam nimic nici dupa ureche nici la nas, punctele de pe piept apar si dispar si sunt cu mancarimi, in general suportabile! crema aceasta o folosec de aproape 2 ani, in spatele urechilor nu prea a mai fost nevoie,ca s-a vindecat total, doar foarte rar am mai avut ceva semne de aparitie,am folosit crema si au disparut imediat,dar la nivelul nasului o folosesc la 2 zile,cand vad ca incepe sa ma deranjeze, nu mi-au mai aparut coji,doar roaseala; iar la nivelup pieptului o folosesc cand imi apare,aici nu am avut coji,doar mancarime! acum o lunade zile nu am mai folosit crema ca am venit in Romania fara ea,deoarece mai aveam putina si aveam de gand sa-mi cumpar ,spre marea mea surprindere am cautat la mai multe plafare si am constatat caci crema aceasta exista in continuare, dar nu este sub nici o forma aceeasi compozitie si consistenta ca cea pe care am folosito eu pana acum, am cumparat-o si am constatat ca nici efectul nu este la fel,mai rau pe piept am acum cam 20 de punte rosii, cam cat diamatrul unui creion,iar la nas mi-ai aparut coji, bine ca mai am ceva crema din cea veche aici in Spania, ca incepusem sa ma sperii,care a avut efect imediat! presupun ca punctuletele de pe piept m-i s-au inmultit si datorita spresului si supararilor din ultima perioada! Sper ca nu v-am deranjat cu povestea mea! v-am trimis-o ca sa ma puteti sfatui,daca pot folosi si eu deniplant! Va multumesc pentru intelegere! ............................................................................................................................... Buna seara Sigur ca putei folosi Deniplant Au mai fost persoane cu acest diagnostic care si-au rezolvat problema Daca folositi unguente sau alte creme nu faceti de cat sa va amagiti si la un moment dat veti vedea ca vor aparea din ce in ce mai multe leziuni pe masura ce organismul se obisnuieste cu ele. Cititi pe forum sau pe blog ce au spus ceilalti. Cu stima Gheorghe Giurgiu ............................................................................................................................. Multumesc mult,sper sa reusesc sa-l iau vinerea aceasta sa nu mai astept inca o luna! Cu respect, Dorin Oprea!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic