miercuri, 29 august 2012

informatii despre psoriazis

Pentru atentia Domnului Giurgiu Numele meu este Nadia si locuies in Dublin , Irlanda . Sotul meu a fost la un control pentru ca are cuticulele de la maine infectate si un anumite parti ale corpului piela era rosie si avea mancarimi(care persista si acum ). A fost la doctor si i-au spus ca sa-ar putea sa aiba psoriasis I-au facut analizele la singe si la hormoni dar nu a iesit nimic Am cautat pe internet informatii despre psoriazis dar am afalat ca boala nu e vindecabila ci se poate numai trata si ca niste radiatii luminoase sunt folosite in tratament In vara am fost in vacanta in Turcia si toate aceastea s-au mai vindecat dar au reaparut din nou Am descoperit informatiile dumneavoastra si am cautat ceaiul la plafar dar nu l-am gasit Cum pot sa-l cumpar si eu ? Astept raspunds. Multumesc pentru ttimpul acordat .................................................................................................................................... Buna dimineata, Pentru a obtine plantele Deniplant ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim vi le trimitem prin posta romana. Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale. Adresa la care puteti trimite banii este GIURGIU GHEORGHE ORAS : VOLUNTARI Jud : ILFOV ROMANIA Dupa trimiterea banilor intr-un email ne trimiteti: Numele persoanei care a expediat banii suma trimisa din ce tara codul de ridicare a banilor Adresa completa unde sa va trimitem noi plantele Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic