miercuri, 29 aprilie 2009

Sunt mama unui baiat in varsta de 12 ani diagnosticat cu psoriazis vulgar palmo plantar de la varsta de 7 ani.

Buna ziua!
Sunt mama unui baiat in varsta de 12 ani diagnosticat cu psoriazis vulgar
palmo plantar de la varsta de 7 ani. Am citit despre dumneavoastra si
chiar v-am mai pus o intrebare referitoare la efectul ceaiului la copii,
asta in urma cu ceva timp. Ma temeam ca e in perioda de crestere si...Acum
vad ca aveti o formula pentru copii si chiar si atunci m-ati asigurat ca
nu are efecte adverse, insa am tot amanat in ideea ca trebuie sa mai
creasca. Mai mult rau i-am facut insa, cu toate cremele cu corticoizi,
sunt convinsa. Doar faptul ca suprafata afectata este mica, degetele de la
maini si unghiile, si in talpi periodic, ma fac sa sper ca nu i-am facut
un rau atat de mare pana acum.
As dori sa ii dau ceaiul Deniplant, dar inainte de a-l comanda, v-as
intreba ce se intampla daca intrerupe, sa zicem, merge in tabara in iunie,
o saptamana, trebuie sa ia ceaiul cu el? Adica are efect doar daca are
continuitate, ca orice tratament, si cat trebuie sa consume acest ceai, pe
ce perioada? Ca am inteles ca nu este rau la gust dar mai trebuie sa fie
si pacientul constiincios si sa-si bea doza zilnica cu seriozitate, sau sa
fie supravegheat pentru ca efectul sa fie cel pe care il dorim. Si atunci
ar trebui sa incepem dupa ce se intoarce din tabara.
Cu respect,
H........S.......

Buna ziua
La intreruperea unguentelor sia a celoarlate tratamente alopate, este posibil ca sa apara puncte noi. La unii au aparut chiar pe tot corpul in urma cortizonului
Au fost si pacienti care au intrerupt tratamentul cu deniplant. La unii situatia a stagnat , la altii boala a dat un pic inapoi.
Depinde de organismul fiecaruia.
In general au fost pacienti care au folosit 4-6 luni, insa sunt si pacienti care il folosesc de peste 2 ani de zile.

Cu stima
Giurgiu
 

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic