marți, 28 aprilie 2009

Fiica-mea a facut anul trecut pe fond de stress psoriazis capilar

Buna ziua,

Am si eu o problema si as dorii sa stiu daca demiplantul se poate folosi si in acest caz. Fiica-mea a facut anul trecut pe fond de stress psoriazis capilar (perioada de bacalaureat,admiterea la medicina si la inca o facultate....au fost factorii principali care au declansat aceasta boala) .De atunci am mers la dermatologi am folosit toate solutiile pe care ni le-au dat si unguentele dar nu s-a retras ci din contra s-a extins si mai tare pe pielea capului. As dorii sa stiu daca exista posibilitatea ca folosind acest ceai sa reusim macar sa stopam psoriazisul ca de vindecat stiu ca nu prea se vindeca.
In speranta ca imi veti raspunde, va multumesc.

Cu stima,

Corimar

Daca dumneavoastra stiti ca nu prea se vindeca , nu va contrazic.
Eu de 25 de ani nu mai am nimic
Pe forum sunt atatia care spun altceva.
Daca doriti sa incercati deniplant cititi aici: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic