duminică, 12 aprilie 2009

Boala psoriazis nu se transmite pe cale sexuala sau prin atingere

Buna ziua,

       Am fost diagnosticat acum vreo 2 ani de psoriazis , am folosit
unguentul Dermovat si pe degetele de la maini si coate, si Asorian solutie
cutanata pe cap, in periaoda ierni mai apare coajba pe rana iar vara
petele se fac mai roz dar nu dispar in totalitate. De vreo 4 luni au
aparut cateva punctulete mici rosii fara coajba  si pe testicule ,acestea
si unghile de la maini le-am tratat tot cu aceste doua(Asorian si
Dermovat) dar fara sa ajung sa dispara careva din pete.
Intrebarea mea este ce imi recomandati sa folosesc pentru aceasta
boala?
      Cum pot sa cumpar produsul recomandat de DVS.?
      Eventual daca recomandati sa introduc sau sa scot ceva din
alimentatie?
      Si o ultima intrebare mai personala: avand acele punctulete de
psoriazis pe testicule si facand sex cu prietena mea poate sai faca vreun
rau eventual sa primeasca si ea aceasta boala?
    

Multumesc anticipat pentru timpul si ajutorul acordat, si pt. orice
recomndarecare ce ma ajuta sa previn aceasta boala.

Buna ziua
Pentru a obtine ceaiul deniplant va rog cititi aici
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

Daca veti mai continua cu dermovate , veti vedea ca se va generaliza pe tot corpul
cititi pe forum ce au patit cei care au folosit asa ceva
La intreruperea acestui unguent este posibil sa aveti o explozie pe tot corpul sa sa va apara pete rosii .
Cu cat veti scapa mai repede de aceste unguente cu atat va fi mai bine

Boala psoriazis nu se transmite pe cale sexuala sau prin atingere.

alte detalii la 0744827881 sau 0212338973
cu stima
Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic